9 Mayıs 2011 Pazartesi

Şirinler Sadece Bir Çizgi Film Midir? Yoksa Komünist Bir Propaganda Mı?







Hepimiz izledik çocukluğumuzda öyle değil mi? Tabi o zaman ki gözlem ve düşünce gücümüz gereği bir çok gerçeğin farkına varamadık. Alttan alttan verilen odunu, komünistlik mesajlarını göremedik.


Şimdi görmenin tam zamanı o halde. İşte buram buram kokan komünizm:


1-Şirinler köyünde kutsal bir bina gören oldu mu? Cami, kilise vs?
2-Peki para kullanan bir şirin gördünüz mü?
3-Şirinlerin lideri kimdi? ŞİRİN BABA. Evet kırmızı bir şapka(komünizmin sembol rengi) bembeyaz uzun sakallar.(karl marx'ın ta kendisi bu)
4-Tembel şirini hatırlayalım birazda. Adam paso uyuyordu. Peki aç mı kalıyordu? Hayır! Tüm yiyecekler paylaşılıyor, çalışanla çalışmayan arasında hiçbir fark yoktur bu filmde. Tıpkı Sosyalist ve Komünist görüşlerde ki gibi.
5-Filmin yapımcısı sosyalist Peyo'dur. Aslında filmin konusu da Şirinler'in sosyalist ve komünist SSCB'yi, gargamelin'de emperyalist Amerikayı temsil etmesinden başka birşey değildir... Gargamel'in sürekli altınlarla oynar ve şirinleri kaçırıp para olarak satmak istemesinden, emperyalizmi(kaynağı para olan  akım) simgelediğini anlayabiliriz. Bu nedenle Amerika'da şirinler'in bir dönem neden yasaklandığınıda.

Saygılar, kalwi... 

tags : şirinler, şirinler komünizm, şirinler ilginç, şirinler gerçeği

10 yorum:

  1. bu dediklerinin doğru olduğunu varsayıyorum ama bunu izleyen6 ila 10 yaşın arasında olan bir cocuk bundan ne anlarki hem allah aşkına izlediğin kaç çizgifilmde cami kilise veya tembel olanın açlıktan öldüğünü gördün ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gördüm ben Almanya'da yaşıttan bir türküm ve bir şirin gördüm tüylü ve mavi hayvanlardı bide gözlüklü ama ben kasabada gördüm

      Sil
  2. 6 ila 10 mu hiç alakası yok 25-30 yaşındakı insanlar bile izliyor hatta geçenlerde sinema filmini gittim çocuktan çok yetişkin insanlar vardı.
    arkadaşın yukarda paylaştığı herşey doğrudur ve taktir ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. aynen yukarıda paylaşılan gayet doğrudur arkadaşlar hepinizi şiirinliyorum.d.d şirinli günler

    YanıtlaSil
  4. İster Amerika, ister Rusya hangi ülkenin medya aracı olursa olsun elbetteki tüm meyda üreticilerinin (Gazete, kitap, film vs.)bir ideolojisi olması ve bunu yapıtlarında canlandırması doğal bir gerçek. Hangimiz yapmaz ki bunu. Bu yüzden seçici olmamız gerekiyor.

    YanıtlaSil
  5. sacmalamayın arkadaslar bu cizgi film..Tom ve jerry,casper...dünya bi cizgi film hangisinde cami war ? bu HAYAL ürünü..

    YanıtlaSil
  6. süpermeni seyrediyorum diye 10 kattan atlamıyorum

    YanıtlaSil
  7. yahu birader erli veya yabancı hangi çizgi filmde ibadethane gördünüz ha...

    YanıtlaSil
  8. Mümkün gargamelin kedisinin adı orjinalinde Azrael (israil)

    YanıtlaSil